FROST

Lately

Hejhej! på senaste tiden har jag...
...kommit tillbaka från alla mina resor och landat i Oslo igen. Haft visning på läggan och har hittat några som vill
ta över! Så nu är det bara o vänta på att de skriver kontrakt osv, 30e maj blir vi av med den. Efter att ha 
storstädat hela läggan gick vi ut och firade med en kaffe på uteservering(!). Har även gått en del promenader
runt om i byn.
Jag och Linda hra lunchat med Erica som var tillbaka i Oslo ett tag för innebandyspelande, kul o se henne!
Var även o kollade en innebandymatch när hon körde, så duktig! Även denna gång kunde vi sitta på uteservering.
Förra söndagen var det sååå varmt så vi gick till Akers Brygge med alla andra människor, såå härligt. 
Älskar våren, vi kunde sitta i tshirt utan o frysa!! Samt åt en våffla i försenad våffeldag<3
Tröjan på första bilden har jag på mig JÄMT, skönaste jag någonsin ägt. Ida kom tillbaka efter en sväng i 
Vässan och vi gick ut o drack kaffe i solen!
Woop
Såhär ser vårt hus ut i kvällsljuset när jag går hem från jobbet
Jag har jobbat en hel del på HM och lyssnat poddar i parker
Idag tog jag och Ida oss till Ekebergsparken(ungefär där vi bodde förra gången) men vi hade tydligen missat
denna utsikt??? Ofattbart hur vi lyckades med det när vi bodde så nära menmen... Fint vare iallafall.
Mysigaste uteserveringen och så plockade vi en liten tussilago-bukett.
 
Har haft det fint sista tiden här, nu är det endast två veckor kvar tills päronen kommer hit igen och vi åker till
Hamar för att hälsa på Alex med resten av släkten! Gos, HADE! 
Allmänt | |
Upp